DraKo’s Lair

Auckland : De la prévention en toute créativité

Posted on: 23/01/2009

Plus de 900 piétons (en 5 ans) se sont blessés dans les rues de la charmante ville d’Auckland, du coup les autorités publiques ont voulus réagir avec classe et créativité voici la compagne : Don’t step into danger.
auckland1

auckland2

auckland3

On va lancer une compagne pareille en Tunisie : 7il na…k 3inik

Advertising Agency: Ogilvy, Новая Зеландия
Executive Creative Director: Jeremy Taine
Creative Directors: Basil Christensen, Damon O’Leary
Illustrator: Marc Spijkerbosch
Art Directors: Amy Cattanach, Basil Christensen
Copywriters: Charlotte Henry, Damon O’Leary

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Archives

Categories

Tweet Tweet Tweet

feeds
%d bloggers like this: